• Erityisopettaja. Koulutukseni suuntautuu nuoriin ja nuoriin aikuisiin. Opinnoissani korostuvat sosiaaliset ja psyykkiset opinnot, joiden koen tukevan nykyaikaista opettajan työtä. Kokemukseni olen kartuttanut harjoitteluiden myötä yläkoulun laaja-alaisena erityisopettajana ja kymppiluokalla. Erilaista näkökulmaa opettajuuteeni on tuonut maahanmuuttokoulutukseen tutustuminen sekä nuorisokoti harjoittelu. Erityisesti viimeisimmässä olen päässyt näkemään noin sanotusti myös hiukan aidan toiselle puolelle ja oppinut kohtaamaan haasteellisia nuoria. Vahvuutena opettajuudessani koen kokemuksen erilaisten nuorten kohtaamisesta. Opettamisessani korostan jokaisen oppilaan yksilöllistä huomioimista. Tulevaisuudessa toivon työskenteleväni nuorten hyväksi ja hyödyksi. Toivon pystyväni rakentamaan nuorille ilmapiirin, jossa on turvallista oppia.
  •  Äiti. Olen kolmen pienen pojan äiti. Tulevaisuuden haaveissa siintää oma työpaikka nuorten parissa ja oma koti. Valmistuminen on seuraava suuri askel elämässäni lähemmäksi yhtä unelmaa. Elämä koostuu kaikista sen osa-alueista. Minulla siihen opintojen lisäksi vahvasti vaikuttavat lapseni. Pienten lasten äitinä arki on työntäyteistä. On opittava priorisoimaan asiat tärkeysjärjestykseen ja samalla nautittava siitä, mitä elämä antaa. Lasten äitinä ei pysty täysin unohtamaan erilaisia koulumaailman metodeja, mutta itselläni on päämääränä se, että lapseni voisivat aikuisena puhua onnellisesta lapsuudesta. Täysin emme voi elämäämme ja lastemme elämää hallita. Siihen me voimme kuitenkin vaikuttaa nautimmeko arjen pienistä iloista.
  •  Ystävät. Vapaa-aikaani kuuluu paljon sosiaalista elämää. Tykkäämme vierailla ystävien ja perheidemme kanssa. Nelivuotiaan poikani suusta kuuluu usein: ”kenen kanssa tänään leikitään”.  Elämämme pyörii paljon perheen ja sen haaveiden ympärillä. Ulkomaanmatkailu on meille kaikille aina yksi kiintopiste.    Mihin sitä seuraavaksi suuntaisi ja kenen kanssa?
  •   Urheilu. Urheilusta saa voimaa. Ulkoilua, jumppailua, hiihtämistä ja erilaisten lajien kokeilua. Urheilu on minulle tärkeä harrastus. Sen avulla huono päivä vaihtuu hyväksi. Lihasten kipeytyminen on merkki siitä, että olen saanut jotain aikaiseksi.
  •  Musiikki. Olen harrastanut musiikkia jo ennen kuin opin lukemaan. Kuuntelin ja menin pianolle toteuttamaan itseäni. Olen soittanut viulua ja pianoa läpi elämäni. Erilaisten tutkintojen ja esiintymisien kautta opin ottamaan palautetta, niin hyvässä kuin pahassa. Laulan, soitan ja kuuntelen musiikkia päivittäin. Musiikki on minun suruni ja iloni.  Sen avulla voin elää tunteeni kaikille kuuluviksi!